خودرو بر زنجان

خودرو بر زنجان

خودرو بر زنجان

خودرو بر زنجان با علم به اینکه غالبا خودرو ها در هنگام جابجایی با خودرو برها دچار آسیب دیدگی و اسیب بیشتر می شوند. لذا در سالهای اخیر خودرو بر پیشتازان زنجان و نیز یدک کش زنجان ، بر روی تجهیزات خود هزینه های بسیاری نموده تا در هنگام جابجایی خودرو های اسیب دیده و در راه مانده دیگر آسیب بیشتری در هنگام جابجایی برای ماسین و خودرو پیش نیاید.

خودرو بر زنجان

خودرو بر در زنجان

خودرو بر در بسیاری از شهرها وجود دارد ولی در برخی از شهرها نیاز مبرم و بیشتری به خودرو بر نیاز می باشد. از جمله استان زنجان به علت قرار گیری در منطقه پر تردد نیاز بیشتر به خودرو برها و یدک کش ها می باشد. زیرا متاسفانه در مسیرهای منتهی به زنجان سالانه تعداد زیادی تصادف و حادثه رانندگی به وجود می آید. لذا حضور خودرو بر ها و یدک کش هایی که مجهز به تجهیزات مدرن باشد یک ضرورت می باشد.

خودرو بر پیشتازان همواره این موضوع را سر لوحه خود قرار داده است و سعی نموده با کارکنان ماهر و کار بلد و تجهیزات به روز کمک حال رانندگانی باشد که نیاز به استفاده از این تجهیزات دارند.

شماره امداد خودرو بر زنجان

برای استفاده از امکانات و تجهیزات خودرو بر زنجان  کافیست با شماره تماس های این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان در کنار شما قرار گیرند. شماره های تماس امداد خودرو زنجان را می توان از طریق 118 مخابرات دریافت نمایید. البتهه شماره های تماس امداد خودرو پیشتازان در سایت این مجموعه نیز قرار دارد.

شماره امداد خودرو بر جاده ای

شماره امداد خودرو جاده ای شامل دو شماره می باشد. شماره تماس ها عبارتند از 024-3372-4418 و 0919-241-5003  می باشد. چنانچه به هر دلیلی خودرو شما دچار مشکل گردد و یا تمایل داشته باشید تا خودرو یا خودرو های شما را به مقصد مورد نظر منتقل شود می توانید بااین شماره ها تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو زنجان تبریز

چنانچه در مسیر زنجان به سمت تبریز دچار سانحه و مشکل برای خودرو تان شدید می توانید با امداد خودرو زنجان تبریز  تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان به یاری شما بشتابند. امداد خودرو پیشتازان در مسیر زنجان به تبریز نیز آمادخ خدمات رسانی به شماست.

یدک کش زنجان | خودرو بر زنجان پیشتازان

یکی از خدماتی که از امداد خودرو می توان انتظار داشت آن است که اگر مشکل خودرو زیاد و اساسی باشد به گونه ای که امکان سرویس دهی در خیابان و یا جاده وجود داشته باشد  بتواند خودرو را تا محل مورد نظر مشتری و یا تعمیرگاه هدایت کند  و این عملیات بایستی به گونه ای امکان پذیر باشد که خودرو اسیب دیده دیگر آسیبی بایت حمل و نقل ایجاد نشود.

امداد خودرو در زنجان با بهترین خدمات ممکن در منطقه

شماره جرثقیل زنجان

برای انکه به یک جلسقیل حرفه ای و کاربلد دسترسی داشته باشید بهترین گذینه در اختیار داشتن شماره های تماس آن جرثقیل می باشد. امداد خودرو پیشتازان با داشتن انواع جرثقیل های حرفه ای و مناسب با خودرو های مختلف بصورت بست و چهار ساعته منتظر تماس شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  1. 024-3372-4418
  2. 0919-241-5003

امداد خودرو طارم

طارم یکی از شهرهای مربوط به استان زنجان می باشد . این شهر به علت منطقه جغرافیایی که در آن قرار گرفته است معمولا مسافران زیادی را پذیراست. و یا محلی برای تردد مستفران می باشد. به علت نوع جاده های ایران متاسفانه خرید لوازم یدکی ساندرو در این بخش نیز تصادفات رانندگی بسیار اتفاق می افتد لذا خودرو بر زنجان پیشتازان برای این موضوع تدابیری را در نظر گرفته است.

لذا افرادی که در این جاده دچار سانحه خودرویی می شوند و یا خودرو انها نیاز به انتقال به محل دیگری می یابد می توانند با شماره های خودرو بر در زنجان و  تماس حاصل فرمایند تا با سرعت بالا و اتلاف زمان بسیار کم خودرو بر را در کنار خود بیابند. شماره امداد خودرو طارم و نیز شماره های خودرو بر طارم
024-3372-4418 و 5003-241 -0919 می باشد

امداد خودرو زنجان تاکستان قزوین

سوالی که ممکن اس پیش بیاید آن است که اگر در مسیر تاکستان و قزوین دچار سانحه شویم و نیاز به استفاده از خدما امداد خودرو داشته باشیم ایا باز هم می توانیم از شمارهع های امداد خودرو زنجان پیشتازان کمک بگیریم. در پاسخ به این سوال می توان گفت بله! فقط کافیست با شماره های امداد خودرویی در زنجان تماس بگیرید تا در زما بسیار کم از خدمات عالی و با استاندارعهای جهانی بهره مند شوید.

مکانیک سیار زنجان

یکی از خدماتی که امداد خودرو پیشتازان در زنجان برای مشتریان خود در نظر گرفته است این است که مشتریان از خدمات امداد خودرو بصورت مکانیک سیار بهره مند شوند و در محل خرابی ماشین و خودرو خود به مکانیک معتبر و با تجربه دسترسی داشته باشند تا بدون اتلاف وقت خودرو شان تعمیر و اماده راه اندازی شود. مکانیک سیار زنجان می تواند این خواسته مشتریان را برطرف نماید. شماره های مکانیک سیار زنجان پیشتازان
024-3372-4418 و 5003-241 -0919 می باشد.

امداد خودرو زنجان قزوین

امداد خودرو زنجان ایا در قزوین نیز خدمات می دهد. در جواب باید گفت به علت تقاضای مشتریانی که از امداد ها و کم ها و خدمات امداد خودرو زنجان پیشتازان استفاده کرده و راض بوده اند و درخواست داشتند تا این خدمات را در شهر قزوین نیز داشته باشند باید گفت خدمات امداد خودرویی در زنجان و حومه زنجان در خدمت مشتریان و متقاضیان عزیز می باشد. بنمابراین در صورتی که در جاده ها منتهی به قزوین و زنجان دچار اسیب دیدگی خودرو خود شده باشید می توانید از خدمات امداد خودرویی بهره مند شوید.

جرثقیل شبانه روزی زنجان

ایا از خدمات جرثقیل در هر ساعتی می توان بهره برد یا استفاده از این خدمات برای زمان ها و ساعته ای مشخصی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیت جوی می توانید با جرثقیا شبانه روزی زنجان پیشتازان تماس حاصل فرمایید تا از خدمات جذثقیا این مجموعه استفاده نمایید.

جرثقیل شبانه روزی زنجان

امداد خودرو سلطانیه

شهر سُلطانیه یکی از شهرهای تاریخی شهرستان سلطانیه استان زنجان ایران است که در ۳۷ کیلومتری شهر زنجان واقع است. گنبد سلطانیه و آرامگاه اولجایتو در این شهر قرار دارند. این شهر دارای بناهای تاریخی زیادی است، که همه ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند. برگرفته از سایت ویکی پدیا

برای تماس با امداد خودرو سلطانیه و همچنین خودرو بر سلطانیه می توانید با شماره تماس های 024-3372-4418 و 5003-241 -0919 بصورت شبانه روزی تماس بگیرید
جاهای تاریخی و دیدنی سلطانیه شامل :گنبد سلطانیه،چلبی اوغلی،تپه نور،ملاحسن کاشی،چمن سلطانیه،معبد داش کسن،شاه بلاغی،روستا سرسبز چپدره. می باشد.

نیسان یدک کش زنجان

امداد خودرو زنجانی و نیز خودرو بر زنجان شامل تجهیزات بسیار زیادی می باشد تا به انواع خودرو ها خدمات درست با قیمت مناسب ارائه شود. یکی از این خدمات که برای بسیاری از شما آشناست و احتمالا هر روز شاهد تردد آنتها در خیابان های شهر خود هستید نیسان یدک کش می باشد. خودرو بر زنجان پیشتازان نیز با در نظر گرفتن نیاز هم وطنان به استفاده از خودرو بر و یدک کش نیسان، این تجهیزات را با قرقره های مقاوم و جک های مناسب برای خدمات رسانی فراهم نموده است.

قیمت یدک کش خودروی زنجان

قیمت یدک کش (تریلر یا tow bar) بر روی خودروها متغیر است و بسته به مدل و نوع خودرو، نوع یدک کش، و برند محصول مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین، فعالیت‌های مختلف یدک کش (برای کشیدن تریلر، کمپرسور، وسایل تفریحی و غیره) ممکن است تاثیرگذار باشند.

برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت یدک کش خودروی زنجان بر روی خودرو و انواع آن، بهتر است به مجموعه امداد خودرو پیشتازان مراجعه کنید. همچنین، توصیه می‌شود با توجه به نیازهای خود و امکانات موجود، یدک کش مورد نظر را انتخاب کنید.

شماره جرثقیل زنجان

شماره تلفن های مجموعه امداد خودرو زنجان به نام گروه پیشتازان در سایت به نشانی sospishtazan.com نمایش داده میشود. شماره تلفن های ما 09192415003 و 02433724418  میباشد. 

تعمیرگاه شبانه روزی زنجان

امداد خودرو پیشتازان در طول شبانه روز و به صورت پیوسته کلیه خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهد. در مواقع اضطراری و شرایط فوری هم تعمیرگاه های شبانه روزی زنجان زیر نظر امدادخودرو پیشتازان فعال میباشند، شما میتوانید هم حضوری مراجعه کنید و یا اینکه تماس بگیرید تا ما در محل شما حاضر بشویم تا مشکل را مرتفع کنیم.

تعمیرگاه شبانه روزی زنجان پیشتازان به مشتریان این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که نیاز به تعمیرات دارند، خدمات متخصصانه و فوری را دریافت کنند.

بهترین امداد خودرو در زنجان

امدادخودرو پیشتازان بی شک به یکی از بهترین های امداد خودرو در زنجان تبدیل شده است زیرا خدمات 24 ساعته، پوشش مکانی گسترده( تمام مناطق شهری و روستایی)، پاسخگویی سریع به درخواست‌ها و ارسال تیم فنی در کمترین زمان ممکن، تجهیزات و وسایل مکانیکی کافی، حمل و نقل خودرو به تعمیرگاه، قیمت مناسب و منصفانه، مشتری مداری را ارائه میدهد و اینها از ویژگی های بارز امدادخودرو پیشتازان میباشد. تنها هدف ما جلب رضایت شما عزیزان میباشد.

شماره یدک کش زنجان

شماره تلفن های یدک کش زنجان در آدرس سایت امدادخودرو پیشتازان به نشانی sospishtazan.com نمایش داده میشود. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل شما بیایند و مشکل خودرو را مرتفع کنند. شماره های ما عبارتند از:

  1. 024-3372-4418
  2. 0919-241-5003

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *