امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز در مسیر زنجان به تبریز با شماره تماس ۰۲۴۳۳۷۲۴۴۱۸ و همچنین با شماره ۰۹۱۹۲۴۱۵۰۰۳ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به همطنان عزیر است تا در صورت نیاز با این شماره ها تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. امداد خودرو زنجان تبریز شامل خدمات زیر می باشد

  • حمل و نقل خودرو های لوکس به مقصد
  • تعمیر خودرو در محل خرابی _ چنانچه نیازی به تجهیزات پیشرفته  برای تعمیر خودرو نباشد
  • حمل و انتقال خودرو اسیب دیده به محل مورد نظر مشتری و یا تعمیرگاه های امداد خودرو زنجان
  • پنچرگیری خودرو در محل
  • حمل و نقل خودرو های مسابقه به مقصد

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

امداد خودرو زنجان تبریز

امداد خودرو زنجان تبریز پیشتازان با کادر بسیار مجرب و حرفه ای در کمترین زمان ممکن به کمک مشتریان خود می شتابد. سرعت و دقت و مهارت سه اصل مهم برای هر امداد خودرو می باشد. امداد خودرو زنجان تبریز سعی نموده به دلیل حساس بودن و البته پر تردد بودن اتوبان زنجان تبریز  هر سه این موارد را در کنار هم به بهترین صورت و وجه فراهم نماید. همچنین یکی دیگر از شعار های امداد خودرو پیشتازان ارائه خدمات عالی و بالاتر از حد استاندارهای معمول قیمت های پایین دستمزد خدمات می باشد.

انواع روش های حمل خودرو  امداد خودرو زنجان تبریز

شما می توانید انواع خودروهای سواری و شخصی ایرانی و خارجی ، خودرو های حمل و نقل عمومی و حتی خودروهای سنگین مانند لودر و . . . را توسط امداد خودرو زنجان تبریز، به مقصد مورد نظرتان در هر نقطه از کشور ارسال کنید .

کارشناسان ما در امداد خودرو زنجان پیشتازان در با توجه به نوع خودروتان ، ابعاد و وزن آن ، مناسب ترین روش حمل خودرو را به شما ارائه می دهند ، برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید .   شما می توانید از خدمات اسنپ بار امداد حودرو پیشتازان زنجان برای حمل انواع بار و کالا و خودرو استفاده کنید.

حمل خودرو با انواع خودروبر

اگر قصد حمل خودرو های ایرانی و خارجی از زنجان به شهرستان با خودروبر (حمل خودرو با خودروبر )را دارید ، با امداد خودرو زنجان پیشتازان تماس بگیرید .

خودروبرها دارای ۲ نوع می باشند که بر اساس نوع نیاز شما ، مجموعه پیشتازان آنرا در اختیار شما قرار می دهد.

  1. خوردروبر های تکی : خودروبرهای تکی معمولا برای حمل یک عدد خودرو از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود .
  2. تریلی خودروبر : از تریلی خودروبر برای حمل تعداد زیادی خودرو استفاده می گردد .

 با توجه به تعداد خودروهایی که نیاز به حمل آنها داریم می توانیم  نوع تریلی مورد نظر را انتخاب نماییم.

تریلی خودروبر از نظر هزینه برای حمل و نقل تعدادی خودرو بسیار بصرفه می باشد اما  بهتر است قبل از سفارش و دریافت خدمات برای حمل و نقل خودرو یا خودرو های خود ابتدا با کارشناسان ما با یکی از راه های ارتباطی ما تماس گرفته و با توجه به نظر کارشناس اقدام به سفارش مناسبی جهت حمل خودرو هایتان اقدام نماید.

  1. آدرس : زنجان,خیابان خیام شرقی,خیابان سیلو امداد خودرو پیشتازان
  2. تلفن تماس : ۰۹۱۹۲۴۱۵۰۰۳
  3. تلفن تماس : ۰۲۴۳۳۷۲۴۴۱۸

جابجایی خودرو با خاور و کامیونت

 یکی از روش های حمل و نقل خودرو بخصوص بصورت بین شهری ، استفاده از کامیون ها  و کامیونت ها می باشد .  در این روش حمل خودرو، خودروی شما با احتیاط وارد کامیون یا کامیونت میشود و سپس  به سمت مقصد مورد نظر مشتری حرکت میکند . پس از رسیدن به مقصد ، خودروی شما با رعایت همه اصول از کامیون خارج میشود  .برای حمل خودرو با این روش ، ابتدا می بایست خودروی سواری از طریق یک سکو وارد کامیون شود . پس از رسیدن به مقصد هم خودرو از همین طریق و سکو از کامیون خارج میشود .

جابجایی خودرو با خاور و کامیونت

حمل خودرو حمل و نقل سنگین انواع بار و کالا با استفاده از خدمات باربری تریلی امداد خودرو پیشتازان زنجان  با کامیون ارزانتر ولی سخت تر و پر دردسر تر است . معمولا خودروهای تصادفی در مسیر امداد خودرو زنجان تبریز یا خودروهایی که مالکان انها تمایل به پرداخت هزینه های بالاتر ندارند از این روش استقبال می نمایند. لذا بهتر است برای ارسال خودروهای خارجی گران قیمت به دلیل ریسک بالا از این روش استفاده نکرد و از کامیونت خودروبر بهره مند شد.

حمل خودرو با تریلی

 تریلی کفی دارای توان باربری بالاتری نسبت به کامیونت ها و خودروبر ها می باشد و برای حمل خودرو های سنگین مناسب می باشد. شما می توانید انواع خودرو های امدادی همچون آمبولانس ، ماشین آتش نشانی ، خودرو های راه سازی ، بیل مکانیکی ، لودر و . . . را با تریلی به شهر مورد نظرتان ارسال کنید.

  • حمل خودرو بنز _ Bmw _ پورشه
  • هیوندای _ ولوو _ تویوتا _ لکسوس
  • حمل خودروی لوکس وارداتی
  • حمل خودرو های سنگین راه و شهر سازی

آزاد راه اتوبان زنجان تبریز مسیری برای اتصال تهران تا شهر تبریز

آزادراه ۲ آزادراهی است در ایران که از تهران به سوی شمال غرب تا شهر تبریز می‌رود. این بزرگراه تقاطع بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری با بزرگراه آیت الله مهدوی کنی در غرب تهران را به جاده ۱۴ در غرب فرودگاه بین‌المللی تبریز متصل می‌کند. همچنین حدفاصل مشهد تا باغچه در استان خراسان رضوی به طول ۴۰ کیلومتر در نقشه‌ها با شماره ۲ مشخص گردیده است. در صورت تکمیل نیمه شرقی این آزادراه ارتباط نیمه شرقی و غربی کشور به صورت مستقیم برقرار میشود. آزادراه ۲ از مهم‌ترین خطوط ترانزیت کشور ایران است. که در جهتی شرقی-غربی از پایتخت کشور، شهر تهران، به بزرگترین مرکز اقتصادی شمال غرب کشور، تبریز و دومین شهر ایران مشهد، وصل شده‌است. در برنامه توسعه این بزرگراه قرار است این بزرگراه تا مرز ایران با ترکیه امتداد یابد. این بزرگراه در مسیر خود از شهرهای زنجان، قزوین، و کرج عبور می‌کند. آزاد راه مشهد – تهران درحال ساخت است، آزاد راه تبریز – ارومیه نیز در ۵ قطعه در حال ساخت است که به ادامه آزادراه ۲ متصل خواهد شد. قطعه ۱ و ۲ این آزادراه افتتاح شده و قطعه چهار در مراحل اتمام ساخت قرار دارد. به تازگی نیز قطعه ۶ این آزادراه به تصویب رسیده است.

عیب‌یابی و راه‌اندازی در محل توسط امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

علاوه بر این، ممکن است قطعه یدکی معیوب یا ابزارهای لازم جهت رفع عیب را همراه نداشته باشید. خودروهای امروزی به دلیل سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته و پیچیده نیازمند دستگاه دیاگ و تجهیزات خاصی برای عیب‌یابی و رفع مشکل هستند که قطعا در صندوق عقب خودروی شما یافت نخواهد شد. بنابراین وجود یک امدادگر مطمئن که هم دانش فنی کافی داشته باشد، هم قطعات یدکی اصلی خودروی شما را همراه داشته باشد و هم در کم‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود نعمت بزرگی است. امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز یکی از امداد خودروهایی است که می توانید به ان اطمینان نمایید.

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز شبانه روزی

امداد خودرو زنجان تبریز در مسیر اتوبان بصورت شبانه روزی حاظر و اماده می باشد. لذا بدون نگرانی و استرس می توانید در مسیر اتوبان زنجان تبریز در هر ساعت از سبانه روز می توانید تردد داشته باشید. علاوه بر این می توانید با تماس با شماره های تما این امداد خودرو از خدمات تعمیر در محل نیز بهره من شوید.

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز شبانه روزی

علاوه بر تخصص،  قطعات اصل بخواهید

استفاده از خدمت «سرویس در محل» باعث می‌شود با وجود مشغله‌های فراوانی که ممکن است مالک را از رسیدگی به موقع به خودروی خود باز دارد، سرویس‌های دوره‌ای خودرو به موقع انجام شده و به دنبال آن مالک از مزایایی چون افزایش طول عمر خودرو، کاهش خرابی قطعات و حفظ گارانتی خودرو نیز بهرمند شود. امداد خودرو زنجان در همه حال از قطعات و لوازم اصب برای تعمیر و عیب یابی خودرو ها استفاده می نماید.در کنار این موارد، از آنجایی که امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز دارای کادر فنی و امدادگران دوره دیده و متخصص است، ارائه خدمات با رعایت استانداردهای ضروری صورت گرفته و از وارد آمدن خسارات فنی در زمان انجام سرویس دوره‌ای و خدمات امدادی جلوگیری می‌شود. همچنین استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اصلی و با کیفیت و ارائه گارانتی برای خدمات ارائه شده از دیگر ویژگی‌های استفاده از خدمات در محل یا امداد در محل مشتری است.

از امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز بخواهید

اگر مشتری امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز هستید، شماره تماس ۰۹۱۹۲۴۱۵۰۰۳ و یا استفاده از سایت امداد خودرو پیشتازان حکم همان نعمت را برای شما دارد. امدادگران شرکت امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز در کوتاه‌ترین زمان پس از برقراری تماس، در محل شما حاضر شده و عیب خودروی شما را در محل برطرف خواهند کرد تا بتوانید با کم‌ترین اتلاف وقت به سفر خود ادامه دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *