امداد خودرو پیشتازان

امداد خودرو پیشتازان

امداد خودرو پیشتازان

وظیفه امداد خودرو پیشتازان کمک رسانی به همه هموطنانی ست که به دلایل مختلف در جاده و یا خیابان مانده اند و دلیل ان خرابی خودرو شان می باشد. امداد خودرو پیشتازان با کادر مجرب سعی نموده همیه با کیفیت بالا و خدمات در سطح عالی و با هزینه های مقرون به صرفه به مردم کمک نماید.

امداد خودرو پیشتازان

خدمات امداد خودرو پیشتازان

این موسسه خدماتی سعی نموده خدمات قابل قبولی را به هموطنان ارائه نماید. و برای این کار با بهره گیری از پرسنل مجرب خدمات تعمیرات در محل،تعویض قطعه معیوب در محل و یا انتقال خودرو به محل مورد نظر مالکان خودرو ها رضایت مشتریان خود را فراهم نماید.

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو زنجان در مسیرهای منتهی به زنجان در حال خدمت رسانی به هموطنان در 24 ساعت از شبانه روز می باشد. این امداد خودرو سعی کرده با فراهم اوردن امکانات و تجهیزات به روز خدمات بهینه ای را برای مردم فراهم نماید. تا در صورت حمل خودرو بر خلاف بیشتر امداد خودروها آسیبی به ماشین افراد وارد نشود و بر مشکلات خودرو ها اضافه نگردد.

امداد خودرو در زنجان

امداد خودرو در زنجان زیاد است چون زنجان استانی ست که د  واقع مانند یک شاه راه تمامی نقاط ایران را به هم وصل می کند. اما با توجه به نظرات مردم مختلف در سراسر ایران در بین این شرکت ها دو شرکت به نحو احسنت توانسته است نظر مثبت مشتریان خود را فراهم نماید زیرا در کنار خدمات عالی قیمت های مناسب را نیز در نظر گرفته و مشتریان را از نظر اقتصادی همراهی نموده اند.

  • امداد خودرو زنجان به مدیریت اقای بهرامی
  • امداد خودرو پیشتازان

دلایل ایجاد مشکل برای خودرو ها

از نظر یک پرسنل امداد خودرو دلایل زیادی می تواند برای از کار افتادن خودرو ها وجود داشته باشد:
مثلا روغن سوزی اتومبیل،کار نکردن باطری خودرو، نقص در جلوبندی خودرو،دیفرانسیل خودرو، بروز مشکل در کارکرد پیستون های خودرو و موارد بیشمار دیگر. در ادامه برخی از این قطعات و کارکردشان در خودرو را با هم بررسی می نماییم.

دلایل روغن سوزی خودرو :

روغن سوزی بیشتر برای خودروهای فرسوده‌ای رخ می‌دهد؛ که مدت‌هاست در حال کارکردن هستند و مسافت‌های زیادی را طی کرده‌اند.

علت دلایل روعن سوزی خودرو :

  • خوردگی کاسه نمد خودرو.
  • خراب‌شدن یا شکستگی رینگ‌ یا رینگ‌های پیستون
  • راهکار برای جلو گیری روغن سوری
  • خوردگی و ساییده‌شدن جداره سیلندر که به آن بوش سیلندر می‌گویند
  • کاهش شتاب و افت قدرت موتور خودرو

رفع مشکل روغن سوزی خودرو :

  • روغن سوزی خودرو یکی از مهم ترین مشکل اساسی خودرو است
  • نشتی روغن موتور می تواند عامل سوختن واشر سرسیلندر باشد
  • استفاده از روغن موتور بی کیفیت باعث خراب شدن موتور باشد

نقش باتری در خودرو:

  • هدف اول در خودرو نقش استارت زدن رو دارد
  • هدف دوم برای روشنایی چراغ ها در خودرو

چگونه می توان تشخیص داد موتور بیش از حد داغ شده :

نبود آب کافی در رادیات ؛ هوا کشی درب رادیات ؛ قطع بودن سیم پیچی خودرو

جلو بندی خودرو:

جلوبندی خودرو شامل قسمت جلویی و زیرین ماشین می شود که ارتباط تنگاتنگی با سیستم تعلیق خودرو دارد؛ تفاوت این دو در این است که سیستم تعلیق شامل کمک فنرها و چرخ های عقب خودرو نیز می شود اما جلوبندی تنها به قسمت جلوی خودرو اطلاق میشود و شامل فرمان و میل فرمان نیز میباشد.

دیفرانسیل خودرو:

یکی از اصلی‌ترین خصوصیات فنی خودروها نوع دیفرانسیل آن‌ها است. معمولا پس از بیان حجم موتور، نوع و تعداد دنده‌های آن، توان و گشتاور خروجی موتور را دارد

دیفرانسیل خودرو چه وظایفی دارد :

دیفرانسیل یا محور متحرک خودرو وسیله‌ای در زیر خودرو است که نیروی گیربکس را به چرخ‌های محرک خودرو منتقل می‌کند. در واقع در خودروهای مختلف ممکن است که تنها دو چرخ حرکت کنند و دو چرخ دیگر به واسطه‌ی حرکت آن‌ها به حرکت در آیند. گاهی نیز ممکن است هر چهار چرخ در حال حرکت باشند. اما در هر حال حرکت آن‌ها وابسته به حرکت دیفرانسیل‌ها است. و قوای محرکه‌ی گیربکس به چرخ‌ها، این نیرو را به تناسب نیاز هر یک بین‌شان تقسیم می‌کند. بنابراین به کمک دیفرانسیل چرخ‌ها با سرعت متفاوت اما با نیروی برابر می‌چرخند.

نقش پیستون در خودرو:

پیستون یکی از قطعاتی است که در انواع موتور احتراقی دیده می‌شود و جزء جدایی‌ناپذیر آن‌ها به شمار می‌رود. این حضور ثابت و همیشگی از اهمیت و نقش آن‌ها در عملکرد خودرو تاثیر می گیرد.

قسمت‌های اصلی پیستون از نظر امداد خودرو: 

  • تاج قسمت های معتبر برای در کیفیت اختلاط
  • شیار رینگ محل قرار گرفتن رینگ‌ها

تاج: بخش فوقانی پیستون که یکی از قسمت‌های متغیر آن است و با مخلوط هوا و گاز برخورد دارد. طراحی صحیح و متناسب این بخش نسبت به سیلندر و محفظه‌ احتراق در کیفیت اختلاط هوا و سوخت، احتراق و در نتیجه قدرت تولید شده توسط موتور تاثیر دارد.

شیار رینگ: در قسمت بالای دامنه طراحی می‌شوند و محل قرار گرفتن رینگ‌ها را فراهم می‌کنند.

شماره امداد خودرو

یکی از شماره هایی که همراه رانندگان باید باشد و بسیار ضروری ست امداد خودرویی هست که دارای تجربه و پرسنل مجرب و آگاه باشد. تا با کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و خدمات خودرویی مورد نیاز را به صاحبین خودرو بدهد.

شماره تماس با امداد خودرو پیشتازان

برای تماس و دسترسی سریع به خدمات امداد خودرو کافی ست با یکی از این دو شماره تماس بگیرید. امداد خودور پیشتازان 24 ساعته و به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان خود می باشد

  • 024-3372-4418
  • 0919-241-5003

کارت امداد خودرو

برخی از همکاران دیگر در سایر امداد خودرو ها برای مشتریان دائم و خاص خود اقدام به صدور کارت می نمایند و به این کارت ها لقب کارت طلایی و یا کارت نقره ای می دهند تا خدمات متفاوت تر و بهتر و همچنین تخفیف به آنها ارائه نمایند. اما شعار ما در امداد خودرو پیشتازان این است همه مشتریان ما حتی اگر برای اولین بار از خدمات امداد خودرو پیشتازان و یا امداد خودرو زنجان بهره مند می شوند یک مشتری خاص محسوب شده و دارای کارت صد درصد طلایی می باشند

اپلیکیشن امداد خودرو

امداد خودرو پیشتازان را به راحتی از طریق سایت می توانید در اختیار داشته باشید و نیازی به نصب اپلیکیشن خاص که فضای موبایل و گوشی همراه شما را اشغال نماید ندارید

سایت امداد خودرو

سایت امداد خودرو پیشتازان بصورت ریسپانسیو می باشد . یعنی با هر اندازه از صفه نمایشیکه در اختیار داشته باشید می توانید به راحتی به همه بخش های سایت امداد خودرو دسترسی داشت باشید و از خدمات آن استفاده نمایید. http://sospishtazan.com/

امداد خودرو تهران

بسیاری از امداد خودرو هایی که در تهران می باشند با امداد خودرو زنجان و امداد خودرو پیشتازان در ارتباط بوده و تجربیات جاده ای را با هم به اشتراک می گذارند. زیرا شعار ما در امداد خودرو ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

امداد خودرو جاده ای

 امداد خودرو هایی که به امداد خودرو جاده ای معروف هستند با امداد خودرو هایی که در سطح خیابان می بینید کمی می توانند متفاوت باشند. البته در برخی از امداد خودروها!
امداد خودرو پیشتازان همواره سعی کرده همیشه و در همه حال چه در جاده و چه در خیابان با بهترین و به روزترین تجهیزات در خدمت مشتریان خود باشد و خدماتی عالی با قیمت مناسب و عادلانه به مشتریان خود دهد.
امداد خودرو جاده ای

شماره امداد خودرو جاده ای

شماره های امداد خودرو زنجان و امداد خودرو پیشتازان همیشه چه برای همشهریان خود که در خیابان دچار مشکل شده اند و چه هم وطنان عزیز در جاده ها فعال و در دسترس می باشد.

شماره تلفن امداد خودرو ایران خودرو

شماره تماس تلفنی امداد خودرو پیشتازان در سراسر ایران قابل تماس می باشد و خدمات خود را ارائه می دهد

  1. 024-3372-4418
  2. 0919-241-5003

یدک کش پیشتازان امداد خودرو

امداد خودرو پیشتازان دارای انواع مختلفی از یدک کش ها می باشد تا با توجه به شرایط خودرو از انها برای خدمات رسانی به خودرو استفاده نماید تا در مسیر حمل نقل اسیب به خودرو نرسد. از خدمات بی نظیر یدک کش و خودرو بر پیشتازان دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *